Legutóbb 2017-ben ért el a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér olyan magas pontszámot a nemzetközi utaselégedettségi felmérésen (ASQ), mint legutóbb, amikor az idei harmadik negyedévre vonatkozó visszajelzések átlaga az 5-ös skálán kereken 4 pontot tett ki. Kiemelkedően jónak ítélték, így 4 pont felett értékelték az utasok a személyzet segítőkészségét és udvariasságát, a repülőtéren tapasztalt biztonságérzetet, a biztonsági ellenőrzés alaposságát, a terminálok, illetve a mosdók tisztaságát, az utasvárók kényelmét. A Budapest Airport a repülőtéri környezet javuló megítélésében, a növekvő utaselégedettségben az elmúlt években végrehajtott, az utasforgalmi területeket is érintő fejlesztések fontosságának visszaigazolását látja – derül ki a társaság hivatalos értesítőjéből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.