Lendületben az N részleg
A Hyundai N részlegénél nem unatkoznak, ugyanis piacra dobják az immár DCT-váltóval is elérhető i30 N-t, és érkezik az i20 N is. Az utóbbi szelídebb, optikai tuningos változata a szintén új i20 N Line, amelynek hűtőmaszkmintázata kockás zászlóra utal. A vagány külső ellenére 84 lóerős, 1,2-es motorral is elérhető a modell, de aki több erőre vágyna, annak az 1,0 literes turbós erőforrás is rendelkezésére áll 100 vagy 120 lóerővel.
Jön a szuper Golf!
A valaha piacra dobott legerősebb utcai VW Golf az új R változat, amelyben a 2,0 literes TSI benzinmotor 320 lóerőt teljesít. Újdonság a nyomatékvektorálásra képes 4Motion hajtás, amelyben a lényegi eltérés az új hátsó differenciálmű: nemcsak a tengelyek között, de hátul oldalanként is képes irányítani a nyomaték eloszlását. Az új Golf R mindössze 4,7 másodperc alatt teljesíti a 0–100 kilométer per órás sprintet.
Kényszerűségből összefognak
A fenyegető EU-s flottafogyasztási bírságok miatt rengeteg együttműködési szerződést kötnek az autógyártók. Súlyos eurómilliókat fizetnek a magas flottafogyasztásúak a konkurenciának, hogy a törvényalkotók előtt közös flottába kerüljenek, és elkerüljék a büntetést. Az FCA mellett például már a Honda is fizet a Teslának kreditért. A Ford a Volvóval kerül egy kalap alá, a Volkswagen pedig a kínai MG márkától vesz kreditet. Jelen állás szerint a Jaguar Land Rover 90 millió fontos büntetést fizet, de lehet, hogy az év végéig még szerződést köt valakivel. A Renault mellett a Volvo is jelezte, hogy van még értékesíthető szén-dioxid-kreditje.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.