A vásárlók 54 százaléka legfeljebb öt webshopban nézelődik párhuzamosan a mai Fekete Pénteken, 25 százalékuk öt-tíz, 15 százalékuk pedig egyszerre tizenötnél is több online kereskedőnél válogat majd az akciós termékek közül – derül ki a Jófogás online felméréséből. Ami a kosárméreteket illeti, a válaszadók csaknem 40 százaléka legfeljebb 50 ezer forintot tervez költeni, míg a megkérdezettek 12 százaléka 100 ezer,
7 százaléka pedig 150 ezer forintot is meghaladó kiadással számol.
„A többcsatornás értékesítési modell és az ez irányú fejlesztések létjogosultságát visszaigazolandó, a kitöltők 52 százaléka idén okostelefonon és tableten vadászik a kedvezményekre. Rendkívül fontos, hogy az e-kereskedelmi szereplők a felhasználói élményt szem előtt tartva, megfelelően optimalizált és nagy terhelést tűrő felületekkel várják a vásárlóikat, mert egy-egy apróbb hiba vagy késlekedés miatt a felhasználó azon nyomban átklikkel egy másik webshopba” – emelte ki Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
A fizetési módoknál a készpénzes utánvét a legnépszerűbb (54 százalék), a bankkártyás fizetési lehetőséget 33, a banki átutalást 8, az elektronikus pénztárcát pedig 5 százalék jelölte meg. A kitöltők 63 százaléka arra számít, hogy a járvány miatt a webshopok és a csomagszállítók még a tavalyinál is jobban túl lesznek terhelve. Így csak 14 százalékuk tervez személyes átvételt, ezzel szemben 44 százalékuk futárszolgálatos, 20 százalékuk postai házhoz szállítást, 11-11 százalék pedig csomagautomatába vagy átvételi pontra történő szállítást kér. Ez pedig hozzájárul ahhoz, hogy a logisztikai cégeknek minden eddiginél nagyobb csomagszámmal kelljen megbirkózniuk. A felmérés arra is kitért, hogy a látogatók szoktak-e használt termékeket vásárolni a Black Friday napján. A válaszadók kétharmada márpedig szokott: 54 százalékuk mindenféle használt terméket, 11 százalékuk pedig csak olyat, amit eredeti csomagolásban tud megvásárolni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.