BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Igazi fényűzés: V12-es motorral is megvásárolható a Maybach

Különleges autóval koronázza meg kínálatát a Mercedes: az S-osztály Maybach kivitelében minden a fényűzésről és a kényeztetésről szól.

A csaknem 5,5 méter hosszú monstrum 18 centivel múlja felül a nyújtott S-osztályt, így nem meglepő, hogy alapfelszerelésként kapja a Chauffeur csomagot és a gyár által Executive üléseknek nevezett két hátsó fotelt, ugyanis a Mercedes-Benz meg van győződve arról, hogy a tulajdonos ott fog majd utazni. Hátul az ülőlapot és a háttámlát is lehet állítani, gombnyomásra lábtámasz is előbukkan, a masszázsfunkció pedig a korábbinál nagyobb felületen aktív. A hétköznapi S-osztályhoz képest több fát használnak a belső térben, rózsaarany cérnával készül a díszvarrás, és a 30 hangszórós hifi aktív zajkioltása is az eddigi legjobb, amit szériaautóban megvalósítottak. Annyira a kényelemről szól minden, hogy az egyébként a márka kupéiban alkalmazott biztonsági öv előrenyújtó funkcióját is felvonultatja a Maybach, itt azonban nem automatikusan, ajtócsukást követően történik ez, hanem kamera figyeli az utas mozgását, és arra reagál az autó. Az MBUX digitális segéd gesztusvezérlése kiterjed olyan területekre is, mint a hátsó árnyékolók mozgatása, sőt a belső tér világítása is azokra a területekre koncentrálódik, ahová az utasok nyúlnak.

A motorválaszték is érzékelteti, hogy a Mercedes kínálatában hol helyezkedik el a Maybach: újdonság lesz az egyetlen S-osztályos Mercedes, amelybe V12-es blokkot építenek (az új AMG-k csak V8‑asok lesznek), de a 612 lóerős, 6,0 literes óriásmotor mellett elérhető lesz a 4,0 literes, V8-as lágyhibrid is 523 lóerővel. Érdekesség, hogy az S-osztály történetében először a V12-es erőforráshoz 4Matic összkerékhajtást párosítanak.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.