Cégvilág

Új üzletággal rukkolt elő a Hell

Az energiaitalok, jegesteák és -kávék után a vízpiacra is belép a Hell Energy - jelentették be a cégcsoport keddi sajtótájékoztatóján.

Új márkát mutatott be a Hell, amely a Floewaterrel lép be a vízpiacra, prémium minőségű vizet kínálva az éttermek, szállodák, edzőtermek és munkahelyek számára, ráadásul csomagolásmentesen. Első hallásra talán nehéz megfejteni, hogy milyen termékről is van szó, de a megoldás az innovatív vízszűrő és -kezelő technológiában rejlik. A Borsod megyei Szikszón termelő, de budapesti központtal működő vállalat az új termékkel prémium minőségű, friss, jó ízű és hűtött vizet biztosít, ami fontos állomása a fenntarthatósági törekvéseinek, illetve környezettudatos filozófiájának.

Fotó: Móricz-Sabján Simon

Magyarországon a vezetékes hálózat által biztosított ivóvíz nagyon jó minőségű és olcsó, így teljesen felesleges palackokkal és szállítással terhelni a környezetünket, hiszen csomagolás nélkül, mindenki számára elérhető a csapvíz - hangsúlyozta az eseményen Szabó Diána, a Hell senior brand menedzsere. Kiemelte, hogy februárban a szénsavas üdítőknél

megszüntették a PET-kiszerelést, így a palackok használata 5 százalék alá szorult a teljes termelésben, most pedig a Floewaterrel a szállodákat, éttermeket, kávézókat tömörítő HoReCa-szektornak is alternatívát kínálnak.

A technológia hátteréről megtudtuk, hogy az innovatív technológia alkalmazásával a csapvízből három lépésben lesz a csapvízből Floewater.

Először is a az előszűrés során a berendezés az emberi szervezet számára optimális, 5,6-7 közti szintre állítja be a víz pH értékét. A folytatásban a szénszűrés eltávolítja a fizikai és kémiai szennyeződéseket, végül az ezüst ionos szűrés meggátolja a baktériumok kialakulását.

Fotó: Móricz-Sabján Simon

Ahogy arról a VG már beszámolt, győztesen került ki a koronavírus-járványból a Hell Energy Magyarország Kft., amit a vállalat éves beszámolója is alátámaszt. A budapesti központból irányított, de a Borsod megyei Szikszón termelő italgyártó 34 százalékkal 68,99 milliárd forintra növelte tavaly az árbevételét. A rekordévhez a belföldi értékesítés 30,42, az pedig 38,57 milliárd forinttal járult hozzá, az előbbi 21, az utóbbi pedig 46 százalékos bővülésnek felel meg 2019-hez képest.

Hell Energy
Kapcsolódó cikkek