MÉDIA

Az online a legerősebb piaci szereplő

Tavaly már csaknem 80 milliárd forintot költöttek internetes felületen elhelyezett hirdetésre. Nőtt a televíziós reklámpiac, jól teljesített e területen a nyomtatott sajtó is.

Nem száműzik a Twitterről Trumpékat

A Twitter vezetősége közleményben erősítette meg ismét, hogy nem szünteti meg a világ vezető politikusainak Twitter-fiókjait.

Digitálisra vált a zeneipar

A múlt évben az amerikai zeneipar bevételeinek már közel kétharmadát a különböző digitális csatornák adták – derül ki az Amerikai Lemezkiadók Szövetségének (Recording Industry Association of America - RIAA) legújabb adataiból. A szektor teljes bevétele az Egyesült Államokban 6,97 milliárd dollár volt 2014-ben, ez kismértékű csökkenést jelent 2013-hoz képest, amikor hétmilliárd dollárt költöttek az amerikaiak zenére.
Világgazdaság Piactér