Növekedett, de még így is mélyponton a Super Bowl nézettsége
1,7 millióan többen nézték az idei amerikaifutball-döntőt, ám ez a szám is jócskán elmarad a 2015-ös rekordnézettségtől.
VG
2020.02.05, 10:42
Megosztom a cikket
Többen nézték idén az Egyesült Államokban az amerikaifutball nagydöntőjét, a Super Bowlt, mint tavaly, ám a növekedés nem számottevő – derül ki a Nielsen felméréséből, amit a statista.com szemlézett.
Az idei finálét – amiben a Kansas City Chief's legyőzte a San Fransisco 49ers-t – 99,9 millióan nézték a mérkőzést közvetítő Fox csatornán.
Fotó: Mark Humphrey / MTI/AP
A tavalyi döntőt, amiben a Super Bowl-ok történetének legkevesebb pontja született – a New England Patriots 13-3-ra legyőzte a Los Angeles Rams-et – 98.2 millióan követték a tévéképernyőkön keresztül Amerika-szerte, ami 11 éves mélypontot jelentett.
A mostani nézettségnövekedéssel négyéves csökkentő tendencia szakadt meg.
Bár a Super Bowl még mindig a legnézettebb sporteseménynek számít, a 2015-ös csúcsnézettséghez képest 14,5 millió nézőt veszített.
Az összes platformot figyelembe véve (a Fox, a Fox Deportes és több digitális felület) az 54. Super Bowl-t 102 millió nézőt vonzott szemben, a tavalyi 100,7 millióval.
Ne maradjon le a Világgazdaság híreiről, olvassa őket mindennap!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.