A világ legnagyobb luxucikk-gyártója, az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton

29 százalékkal növelte a bevételét az idei első három hónapban, az előző év azonos időszakához képest.

A vállalat minden üzleti szegmensében bővülést tudott elérni. 

Közleményük szerint március végére a bevételük elérte a 18 milliárd eurót.

Egy évvel korábban kevesebb, mint 14 milliárd volt a befolyó összeg. Az organikus árbevétel növekedés 23 százalék volt. 

Az elemzői konszenzus kicsivel több mint 17 milliárdos bevételt várt, így az eredmény kiemelkedőnek mondható.

Fotó: Jarry-Tripelon / AFP

A legnagyobb növekedés a divat- és bőráruk esetében volt megfigyelhető, az árbevétel 35 százalékkal nőtt 9,12 milliárd euróra.

Az illatszerek és a kozmetikumok értékesítése 23 százalékkal 1,91 milliárd euróra emelkedett. Ezen belül különösen erős volt az amerikai piac, illetve hatalmas volt a kereslet a Christian Dior márka iránt. Az órák és ékszerek eladása 24 százalékkal 2,34 milliárd euróra bővült.

A legkisebb bevételnövekedést az alkoholos italok produkálták, mindössze 8 százalékkal nőtt ez a divízió 1,64 milliárd euróra.

Ezen belül a pezsgők jól fogytak, viszont kicsi volt a kereslet a Hennessy konyak iránt. A cég hozzátette, hogy ez utóbbit főként logisztikai problémák okozták.