BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nőtt a profit, csökkent az értékesítés az Adidasnál

Jelentés Az Adidas az árfolyamhatások kiszűrése után idén a bevételeinek 7-9 százalékos növekedésére számít – közölte tegnap a sportszergyártó cégcsoport vezérigazgatója, Herbert Hainer. Az Adidas adózás előtti profitja 2012-ben 851 millió euró volt, tavaly 1,1 milliárd. A nettó profit 2013-ban 790 millió euróra nőtt a 2012-es 524 millióhoz képest. Csökkent egy év alatt az értékesítés 14,88-ról 14,49 milliárd euróra. Visszaesés volt az eladásokban Nyugat-Európában, az európai feltörekvő piacokon, Észak-Amerikában, Ázsia Kínán kívüli részében. Az értékesítés Kínában és Latin-Amerikában nőtt.

A cég főszponzorként jelentős profitot vár a brazíliai labdarúgó-vb kapcsán az idén. A Forbes szerint az 40 ezer főt foglalkoztató Adidas a világ 61. legértékesebb brandje, a 92. leginnovatívabb cége, 479. az eladások, és 822. a bevétel terén.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.