Stabilizálódott a helyzet, folyamatos az utasfelvétel a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
A budapesti légikikötőben délutánra stabilizálódott a helyzet, az utasfelvétel folyamatos, ugyanakkor a szokásosnál több időt vehet igénybe − közölte honlapján a Budapest Airport.

Fotó: Kurucz Árpád / Magyar Nemzet
A Budapest Airport a földi kiszolgáló vállalatoktól kapott információk alapján hangosbemondás útján tájékoztatja az utasokat, a helyszínen várakozóknak vizet biztosít. A repülőtér üzemeltető arra kéri az induló utasokat, hogy 3 órával a járatuk indulása előtt érkezzenek meg a ferihegyi repülőtérre.
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy egy világszintű informatikai probléma lépett fel, amely érinti a repülőterek információs rendszereit, a bankok szolgáltatásait és a különböző médiumok hálózatait is. Ausztráliától az Egyesült Királyságig, Európától Alaszkáig jelentettek leállásokat és hibákat.
A Budapest Airport közölte, a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a probléma a Eurowings, a Ryanair, a Turkish Airlines és a Wizz Air járatait érinti, több légitársaság az utasfelvétel manuális elvégzése mellett döntött.
Arról pedig, hogy mi okozhatja még a repülőjáratok késéséét, itt írtunk.


