BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Videóklip készült a foci Eb-re

A Magyar Turisztikai Ügynökség az ismert dj-vel, Lotfi Begivel közösen videoklipet készített George Ezra Budapest című dalát feldolgozva.

Budapest páratlan hangulatát igyekszik megismertetni a Magyar Turisztikai Ügynökség az UEFA EURO 2020 helyi támogatójaként. A projekt keretében Lotfi Begi George Ezra világszerte ismert Budapest című számát gondolta újra, amihez egy lendületes klip is készült. Szerepelnek benne Budapest ikonikus helyszínei, vibráló sokszínűsége, a magyarok labdarúgás iránti rajongása.

Fotó: Shutterstock

„Ha Budapest részt tud venni egy ilyen jelentőségű rendezvény szervezésében, a legkevesebb, amit megérdemel, hogy egy videóklip segítségével megmutassuk a világnak, milyen jó hely ez a város. Kézenfekvő volt, hogy erre a célra a Budapest című dal a legalkalmasabb” – mondta el Lotfi Begi.

A klip egyúttal a Budapest 365 kampányhoz készült filmet is újragondolja. Ez volt az az imázsfilm, amely 2020-ban a cannes-i Corporate Media & TV Awardson turisztikai film kategóriában nyerte el a legmagasabb elismerést, az Arany Delfint.

A milliárdos nézettségű sportversenyek kiválóan alkalmasak nemzetközi imázsépítésre, hatalmas lehetőséget kínálnak hazánk kedvezőbb nemzetközi megítélésének elősegítésére. Az Európa-bajnokság rendezése azt üzeni a világnak, Magyarország nemcsak versenyhelyszínként, de turisztikai úti célként is kitűnő választás – olvasható a közleményben.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.