Logisztika

Ilyen lesz a Mol Bubi új logója

Természetesen a Bubinak nem csak az arculata változik meg, tavasztól számos új fejlesztéssel is találkozhatnak majd a fővárosban közlekedők.

Hét év után megfiatalodik a Mol Bubi jól ismert logója, és frissül a közbringa-rendszer arculata is. Budapest közbringa-szolgáltatásának új emblémája az eddig elért eredményeket és a leendő sikereket egyszerre szimbolizálja. Idén tavaszra a logó mellett a komplett szolgáltatás is megújul és egy modernebb, fenntartható Bubit vehetnek birtokukba a fővárosban közlekedők – olvasható a vállalat közleményében.

A 2014-ben indult Mol Bubi egy igazi sikertörténet volt Budapest életében:

a több mint 100 ezer regisztrált felhasználó mintegy 7 millió kilométert tett meg a közbringával, ezzel jelentősen hozzájárulva a városi kerékpározás terjedéséhez,

valamint az 531 ezer megspórolt CO2 kibocsátásával Budapest zöldebbé és élhetővé tételéhez.

Fotó: BKK

A megújult logó egyszerre jelképezi a korábbi szolgáltatással való kontinuitást, ezzel együtt a megújulást, illetve jobban illeszkedik a névadó szponzor arculatába is.

Tavasztól számos új fejlesztéssel is találkozhatnak majd a fővárosban közlekedők:

  • 1200 teljesen új, az eddigieknél 3,1 kg-mal könnyebb kerékpár érkezik Budapestre,
  • az új bringákat fújt, defekttűrő gumikkal szerelik fel, ami a korábbi szivacstömlős kerekekkel szemben jelentősen könnyebb és gyorsabb haladást biztosít,
  • az egyszerűbb használatot biztosító okoslakat és egy praktikus mobiltartó is lesz a bringán,
  • felhasználóbarát, új weboldal és applikáció készül, amellyel egyszerűen és gyorsan lehet intézni a biciklik bérlését,
  • új, megfizethető díjszabás lesz, megszűnik a kauciós díj.
  • közbringa Mol Bubi Budapest BKK
    Kapcsolódó cikkek