Egy éven belül 50 százalékosra kívánja növelni piaci részesedését a Globus Rt. a mikrohullámú sütőben melegíthető készételek piacán - áll a társaság tegnapi közleményében. A Globus a nyár elején kezdte meg immáron többszörös Magyar Termék nagydíjas Fitness termékcsaládjának forgalmazását, melynek tagjaiból július végéig összesen 150 ezret értékesítettek. A tervek szerint november-decemberre 100-120 ezerre növelik az eladott készételek havi mennyiségét. Az új termékcsalád előállítása új gyártósort és technológiát igényelt, melyet a Globus SAPARD-támogatás segítségével valósított meg.
Az új termékcsalád sikere jókor jöhet a Globusnak, a cég ugyanis az első fél évet közel 20 százalékkal visszaeső árbevétellel, illetve meglehetősen alacsony adózott eredménnyel zárta. A nem éppen impozáns teljesítményért a Globus többek között a dollár értékvesztését, illetve az erősödő ázsiai konkurenciát okolja, egyes termékeknél azonban az előző évi elégtelen termés is felelőssé tehető. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.