A távmunkára építő, jelenleg telemarketing, ügyfélszolgálatok és egyéb call center szolgáltatásokat nyújtó COMFORCE 170 millió forintos tőkebefektetésben részesül, amelyet elsősorban ügyfélkörének bővítésére, szervezet- és technológia-fejlesztésre, valamint a külföldi piacra lépés megvalósítására használnak fel. A 2008-ban alapított vállalat 2010 áprilisáig 180 milliós bevételt realizált és összesen több mint 400 telefonos operátornak ad munkát az ország minden területén. A cég közel hatvan ügyfele nagyrészt vezető bankok, biztosítók, távközlési vállalatok és kiadók köréből kerül ki, mint például az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft, az Allianz magyarországi csoportja, az AEGON Magyarország, de megbízója a Magyar Állami Operaház is. A COMFORCE professzionálisan kiépített működési struktúrájának, az Egyesült Államokban már sikerrel alkalmazott “felhő modellnek" köszönheti az alapkezelő érdeklődését. A Papp László Dávid és Tasnádi Sándor vezette cég alapjaiban változtatta meg a call center munkájának szervezését és hatékonyságát, így olyan piaci előnyre tett szert, amivel az amúgy is gyorsan növekedő hazai telemarketing piacon mára az egyik legismertebb, legdinamikusabban növekvő szolgáltatójává nőtte ki magát - alig 2 év alatt. Az új megközelítés a hagyományos, irodában dolgozó stábra épülő üzleti modellel szemben a távmunkára épít. Ez lehetővé teszi, hogy a cég szolgáltatói rugalmasságát magas szinten tartva akár a legnagyobb hagyományos call centerek volumenét kezelje a távmunkás munkaerőpiacon elérhető szakemberek révén, magas minőségben.