A GHV szerdai tájékoztatása szerint a vállalkozás 2012. áprilisa és 2012. júniusa között a reklámokban olyan üzeneteket fogalmazott meg, amelyekben a 14. évüket be nem töltött kiskorúakat közvetlenül szólította fel termékének megvásárlására. A játék során a KUBU italokon megjelenő világító matricákon megtalálható kód feltöltésével a hetente megrendezett sorsolásokon különböző tárgyakat lehetett nyerni.
A GVH megállapítása szerint a vállalkozás tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor nyereményjátékát olyan módon reklámozta, hogy abban kiskorúaknak szóló, vásárlásösztönző felhívásokat fogalmazott meg, azokban közvetlen vásárlási felhívást téve közzé. Másrészt nem minden reklámban hívta fel a figyelmet arra, hogy a megnyerhető ajándékok csak korlátozott számban érhetők el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.