Pénz- és tőkepiac

Akadozik az OTP internetbankja és a SimplePay szolgáltatás

Az azonnali fizetési rendszer bevezetését követően jelentkező problémát a jelek szerint még nem sikerült megoldani.

Tegnap azt tapasztalták olvasóink, hogy az internetbank rendszerével komoly problémák adódtak, a belépési kísérletek rendre sikertelenek voltak.

A VG.hu kérdésére az OTP azt a választ adta, hogy

az átutalások rendben zajlanak, az internetbank belépés során tapasztalható pillanatnyi lassulás. A mobilbank azonban a megszokott módon elérhető.

Fotó: VG

Az azonnali fizetési rendszer bevezetését követően jelentkező problémát azonban a jelek szerint nem sikerült megoldani, újabb olvasók jelezték, hogy a SimplePay alkalmazáson keresztül az átutalási tranzakciók gyakran sikertelenek.

Jellemzően mobilalkalmazáson keresztül indított tranzakciókról van szó, de a számítógépen keresztül történt utalások során is gyakran kapnak a „tranzakció sikertelen” üzenetet, noha nem sokkal később a vásárlások megtörténnek.

Az OTP válaszában az írta, hogy: „SimplePay felületén keresztül indított tranzakciók ma (2020. március 03.) délelőtt, rövid ideig a szokásosnál lassabban teljesültek. A rendszer újra megfelelően működik.”

OTP internetbank SimplePay
Kapcsolódó cikkek