Tegnap azt tapasztalták olvasóink, hogy az internetbank rendszerével komoly problémák adódtak, a belépési kísérletek rendre sikertelenek voltak.
A VG.hu kérdésére az OTP azt a választ adta, hogy
az átutalások rendben zajlanak, az internetbank belépés során tapasztalható pillanatnyi lassulás. A mobilbank azonban a megszokott módon elérhető.
Az azonnali fizetési rendszer bevezetését követően jelentkező problémát azonban a jelek szerint nem sikerült megoldani, újabb olvasók jelezték, hogy a SimplePay alkalmazáson keresztül az átutalási tranzakciók gyakran sikertelenek.
Jellemzően mobilalkalmazáson keresztül indított tranzakciókról van szó, de a számítógépen keresztül történt utalások során is gyakran kapnak a „tranzakció sikertelen” üzenetet, noha nem sokkal később a vásárlások megtörténnek.
Az OTP válaszában az írta, hogy: „SimplePay felületén keresztül indított tranzakciók ma (2020. március 03.) délelőtt, rövid ideig a szokásosnál lassabban teljesültek. A rendszer újra megfelelően működik.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.