Tegnap azt tapasztalták olvasóink, hogy az internetbank rendszerével komoly problémák adódtak, a belépési kísérletek rendre sikertelenek voltak.
A VG.hu kérdésére az OTP azt a választ adta, hogy
az átutalások rendben zajlanak, az internetbank belépés során tapasztalható pillanatnyi lassulás. A mobilbank azonban a megszokott módon elérhető.
Az azonnali fizetési rendszer bevezetését követően jelentkező problémát azonban a jelek szerint nem sikerült megoldani, újabb olvasók jelezték, hogy a SimplePay alkalmazáson keresztül az átutalási tranzakciók gyakran sikertelenek.
Jellemzően mobilalkalmazáson keresztül indított tranzakciókról van szó, de a számítógépen keresztül történt utalások során is gyakran kapnak a „tranzakció sikertelen” üzenetet, noha nem sokkal később a vásárlások megtörténnek.
Az OTP válaszában az írta, hogy: „SimplePay felületén keresztül indított tranzakciók ma (2020. március 03.) délelőtt, rövid ideig a szokásosnál lassabban teljesültek. A rendszer újra megfelelően működik.”