BUX 54,209.67
-1.04%
BUMIX 4,406.7
-0.17%
CETOP20 2,403.14
0.00%
OTP 18,760
-1.39%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
-1.35%
ZWACK 16,600
0.00%
0.00%
ANY 1,590
0.00%
RABA 1,450
0.00%
-0.72%
+0.82%
0.00%
-1.09%
OPUS 239.5
+0.63%
+3.26%
0.00%
-0.06%
OTT1 149.2
0.00%
+0.81%
MOL 2,680
-1.83%
-1.37%
ALTEO 1,495
-0.33%
0.00%
+1.57%
EHEP 1,900
+1.33%
0.00%
-0.22%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.72%
+0.82%
0.00%
0.00%
SunDell 38,200
+0.53%
-1.63%
0.00%
-1.56%
0.00%
-3.72%
-2.13%
Forrás
RND Solutions
Pénz és Tőkepiac

A Lufthansa felkészült a felpörgő keresletre

A Lufthansa nemzetközi gasztronómiával és sűrű járatokkal szerzné vissza prémium ügyfeleit.

A Lufthansa a járatok számának növelésével és az étkezés színvonalának javításával kívánja visszahódítani az üzleti utazókat

– mondta délelőtt a német Funke médiacsoportnak Christina Förster, a légitársaság ügyfélkapcsolatokért felelős igazgatósági tagja.

Fotó: Michael Probst

A járatsűrűség fontos az üzleti utazók számára, mivel napon belül szeretnének oda- és visszarepülni

— tette hozzá.

Förster azt is elárulta, hogy a Lufthansa a különösen népszerű útvonalakon déli járatot is indít, és hogy a prémium ügyfelek számára szeptember 1-jétől bevezetendő új menü a német konyhát nemzetközi hatásokkal fogja kombinálni. Végül arra is kitért, hogy cége már felkészült a kereslet ugrásszerű növekedésére, ami a transzatlanti járatok megindulása után várható.

A Lufthansa utasainak száma idén az eddigi adatok alapján 2019-hez képest megfeleződött, Európa első számú légitársasága járvány előtti célállomásai mindössze 88 százalékára repül.

Kapcsolódó cikkek