A Főtáv Zrt.-nél megszűnik a hibaelhárítási tevékenységekre vonatkozó korlátozás, vagyis a társaság szakemberei immár a lakásokban is végeznek munkát. A közszolgáltatási feladatokon kívül eső más műszaki szolgáltatásokat a kapacitások függvényében látja el a vállalat – olvasható a társaság közleményében.
A nyári időszakban, a fűtési idény lezárultával esedékes ürítések és visszatöltések terén korábban bevezetett rendkívüli intézkedések ugyancsak módosulnak, a megrendelőlap személyes helyszíni átvételére ismét lesz lehetőség. A gördülékenyebb ügyintézés érdekében a Főtáv javasolja, hogy a dokumentumokat a megszokott úton juttassák el a társasághoz.
Az ürítésre-töltésre vonatkozó igényeket továbbra is a szabad kapacitások függvényében, előre egyeztetett időpontban teljesíti a vállalat. A díjmentes ürítéseket a Főtáv augusztus 1-ig ütemezetten végzi el.
A Főtáv Zrt. munkatársai minden megrendelés esetében telefonon keresztül felveszik a kapcsolatot a megrendelővel és egyeztetik a munkálat időpontját. Emiatt kiemelt fontosságú, hogy a munkálatok szervezése vagy ürítés esetén a lakók tájékoztatása előtt várják meg az időpont-egyeztetést. Az ürítés és a visszatöltés időpontját érdemes a társasházon belül összehangolni, a munkálatok pontos időpontjáról pedig a lakóközösség a közös képviselőtől tájékozódhat. Az így ürített épület esetében javasolt, hogy a közös képviselő vezessen listát azon ingatlanokról, ahol munkálatokat végeztek, mert időpont-módosulás esetén így könnyebb lehet az érintett lakók tájékoztatása.
A Főtáv egyúttal felhívja a figyelmet, hogy a személyes ügyintézéshez érdemes az online időpontfoglalás lehetőségét használni, ami jelentősen csökkenti az ügyintézési időt.
Budapest, 2020. június 24.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.