Okostelefon-alkalmazáson alapuló tájékoztató rendszer a GYSEV-nél

Közlekedés | Vállalatok
Okostelefon-alkalmazáson alapuló, virtuális utastájékoztató rendszert indított a GYSEV – közölte a társaság szóvivője szerdán az MTI-vel.

Rázó László tájékoztatása szerint először Fertőszentmiklós, Csorna, Kapuvár és Répcelak állomásokon helyezik ki azokat a QR-kódos plakátokat, amelyek segítségével az internetről letölthető a valós idejű menetrendi adatokat szolgáltató alkalmazás.


Jelezte: a rendszert hónapokon belül kiterjesztik a Győr-Sopron vonal valamennyi megállóhelyére. A cég közleménye szerint Kövesdi Szilárd vezérigazgatót kifejtette, a GYSEV alapvető célja a vasúti szolgáltatások színvonalának folyamatos emelése.


Úgy vélte, az állomási utastájékoztató rendszer fejlesztése és az újdonságként bevezetett virtuális utastájékoztatás komoly mérföldkő a vasúttársaság életében. Mindkét esetben saját fejlesztésről van szó.

Képes-e Brüsszel válságot kezelni?

Ahogy a koronavírus minden előzetes forgatókönyvet felülírt, a költségvetésről szóló vitával is ez történt. Vélemény.

Egy cégben a Siemens energia-üzletága

A nemzetközi Siemens csoport magyarországi érdekeltségeknél is megtörténnek a szükséges változások.

Pénzcsap nyílik a közlekedési ágazatban

A közösségi közlekedést lebonyolító cégeknek jövőre mintegy százmilliárd forinttal, a korábbi ötödével jut nagyobb támogatás.

Közel ötmilliárd forint támogatást nyertek Pest megyei vállalkozások

A támogatás összege cégenként a 300 millió forintot is elérheti.
Világgazdaság Piactér