BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Hugo Boss 825 millió eurós forgalma felülmúlta a várakozásokat

Európában Nagy-Britannia és Franciaország eladásai húzták felfelé az eladásokat. A Kínából származó profit ellensúlyozta a gyenge amerikai forgalmat.

Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben növelte forgalmát a tavalyi utolsó negyedévben a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat.

A cég kedden előzetes adatként azt közölte, hogy a december végével záródott három hónapban a forgalma 4 százalékkal, 825 millió euróra emelkedett.

Szakértők kisebb, 805 millió eurós negyedéves forgalomra számítottak.

Mark Langer, a Hugo Boss elnök-vezérigazgatója
Fotó: Sebastian Gollnow/dpa/AFP

A cég európai értékesítése 8 százalékkal bővült, elsősorban annak hatására, hogy kétszámjegyű eladásnövekedést sikerült elérni Nagy-Britanniában és Franciaországban. Kínába szintén kétszámjegyű volt az eladásnövekedés a negyedévben, miközben Észak-Amerikában az eladások 7 százalékkal csökkentek.

A vállalat tavalyi utolsó három hónapjában 52 százalékkal növelte online eladásait, és ezzel már a kilencedik egymást követő negyedévben ért el kétszámjegyű bővülést ebben a szegmensben.

A cég működési eredménye (EBIT) 9 százalékkal, 122 millió euróra emelkedett, ami megfelelt a szakértői várakozásoknak.

A Hugo Boss március 5-én hoz nyilvánosságra további számokat a negyedévről, és ismerteti a múlt év egészére vonatkozó adatait.

A vállalat árfolyama a frankfurti tőzsdén 5,6 százalékos pluszba állt 11.30 óra körül.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.