A tizenegy legfontosabb hazai feldolgozó vett részt tegnap azon a müncheni szakkiállításon, amelyen a magyar baromfiipar termékeinek javát mutatták be csaknem 1000 meghívott német kereskedő előtt. A bajor kereskedelmi kamara házában a bemutatót azzal a céllal szervezték, hogy a magyar baromfi legnagyobb vásárlóinak, a jövő évi rendelések előtt, egy helyen mutassák be a Németországban már befutott termékeket, valamint az újdonságokat - tájékoztatta a Világgazdaságot Nagy György, a Baromfi Terméktanács elnöke. Elmondta: az Agrármarketing Centrum (AMC) által támogatott kiállítás célja, hogy a nyugati vevőkben megerősítsék: a magyar baromfi élelmiszer-biztonsági szempontból több évtizede kifogástalan, Magyarországon nem voltak olyan állat-egészségügyi problémák, mint néhány nyugat-európai államban.
Takács László, a terméktanács igazgatója utalt arra: a müncheni kiállítás sikere is hozzájárulhat ahhoz, hogy később más régiókban is tartsanak hasonló rendezvényt, ám a szakma erre a továbbiakban is csak akkor lesz képes, ha a tárca, az AMC-n keresztül, támogatja. Ez nemcsak vállalati, hanem országos ügy, hiszen az exportpiacok csak aktív marketinggel tarthatók meg. (FI)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.