BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyre több gyerek kap "márkanevet" Amerikában

Egy friss felmérés szerint az Egyesült Államokban az újszülöttek egyre gyakrabban kapnak népszerű márkaneveket szüleiktől. A legkedveltebb márkanevek között olyan híres nemzetközi cégek szerepelnek, mint például a L''Oreal, a Chevrolet, a Canon és az Armani, de olyan is akadt, aki az USA-ban közkedvelt ESPN sportcsatornáról nevezte el csemetéjét. Cleveland Evans pszichológia professzor szerint az ilyen fajta névválasztás mögött a szülők azon vágya húzódik meg, hogy ezzel is kihangsúlyozzák gyermekük egyéniségét. Az Armani és a Chanel illetve az ezekhez hasonlatos, pénzre és exkluzivitásra utaló nevek mögött a család anyagi reményeivel vannak. (BBC News)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.