A televíziós szponzorációk, barter-jellegű műsorok gyártásával foglalkozó BroadMind ügynökség készíti az MTV új, egyes információk szerint adásonként kétmillió forintba kerülő műveltségi vetélkedőjét. A hétköznaponként jelentkező, jelenleg Quizfire munkacímen készülő műsor várhatóan március közepén kerül a képernyőre - nyilatkozta Somlói Zsolt, a MindShare vezetője a Kreatív Online-nak. A társasággal 60 adásra szóló szerződést kötött a köztévé.

Az új műveltségi vetélkedő licenszjogát a Sat1-től vásárolta meg az ügynökség. Egyelőre nem lehet tudni, hogy kit kérnek fel a műsor vezetésére, hiszen jelenleg is tárgyalnak az ügyben. Az elmúlt napokban felröppentek olyan hírek, hogy a lehetséges jelöltek között van Vágó István is, akinek Legyen Ön is milliomos! című vetélkedője jelenleg szünetel a Való Világ 3 miatt. Vágó István a Blikknek tagadta, hogy átszegődne a köztelevízióhoz, de a megkeresés tényét elismerte.(Kreatív Online)