Új arculattal jelentkezik április 30-tól a Duna Televízió - jelentette be Borsány András stratégiai igazgató a közszolgálati médium mai budapesti sajtótájékoztatóján.
Az észak-amerikai és az ausztráliai műsorsugárzás kezdete óta méltán mondhatjuk, hogy ez a csatorna "a globális magyar televízió" - jelentette ki. Így "mind a műsorok tartalmában, mind küllemében meg kell felelni a világszínvonalnak" - mutatott rá. A Duna Televízió versenytársai között a brit BBC World, a német Deutsche Welle és a francia TV5 csatornákat nevezte meg név szerint a stratégiai igazgató. Megemlítette, hogy az új arculat megtervezésével megbízott londoni székhelyű Kemistry nevű cég korábban a National Geographic-nak, a brit, a holland és a norvég közszolgálati televíziónak dolgozott.
A távirati iroda azon információjára reagálva, hogy az arculatváltás 50-60 millió forintjába kerül a médiumnak, annyit közölt: a minden tekintetben legelőnyösebb ajánlatot választották.(MTI)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.