BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megújult a Blogger

Teljes arculatváltáson ment keresztül a Google tulajdonában lévo Blogger.com, amely a világ egyik legismertebb blogmotorja. Az új design célja az, hogy a kezdok számára is könnyebbé váljon a bloggolás, azaz az internetes naplóírás. "Arra koncentráltunk, hogy elhárítsuk minden akadályt a kezdo bloggerek elol, ha bele akarnak fogni a naplóírásba" - mondta Evan Williams egyik szüloatyja.

A Blogger az egyike azoknak az ingyenes szolgáltatóknak, amelyek a weben keresztül felületet biztosítanak az internetezoknek, hogy megosszák gondolataikat másokkal. A Blogger szolgáltatása lehetové teszi, hogy a felhasználók mindenféle webprogramozói ismeret, vagy szoftverletöltés nélkül publikálhassák a webnaplóikat. Az interneten jelenleg már többszázezer ilyen weblog létezik.

A Blogger csak kis változásokon ment keresztül, amióta 2003 februárjában megvásárolta a Google. Idoközben azonban egyre több konkurens szolgáltató jelent meg a piacon, és a már meglévok is eroteljes fejlesztésekbe kezdtek. A Blogger ezért új ruhát kapott és új szolgáltatásokat is bevezetett. "A cél az, hogy növeljük felhasználóink számát, és az átlagos internetfelhasználók számára is vonzóbbakká váljunk" - jelentette ki ki Evan Williams. Az újítások közt szerepel az a szolgáltatás, melynek segítségével a felhasználó e-mailen keresztül is elküldheti az új naplóbejegyzést blogjába. Emellett a Blogger weblogjaiba ezentúl személyes faliújság (comment box) is építheto, és huszonhat új mintaoldal közül választhatnak a felhasználók. A Blogger megegyezett a Hello nevu céggel, így a jövoben képek is közvetlenül tölthetoek fel a weblogokba.(BBC News)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.