Az igazgató szerint igyekeznek az egységes szakmapolitikai irányítás felé elindulni és kiküszöbölni a párhuzamosságokat. Molnár József a hatósági eljárások felgyorsulását ígéri, bár, mint elmondta, a fekete utaztatás kiszűrésének megkezdése egy évvel eltolódhat, mert azt az egyéb rendvédelmi stratégiába kell beilleszteni.
Magát a BTH-t egy új típusú szolgáltató szervezetté kívánják átalakítani, amelynek még a neve is más lesz. A következő év valószínűleg legnagyobb kihívása pedig a fővárosi TDM-szervezet felállítása, amelyben reményeik szerint a BKIK-val is együtt tudnak működni.
Terveik között szerepel egy olyan statisztikai rendszer megalkotása, amelynek révén kimutatható lesz a budapesti turizmus valós hozzájárulása a nemzetgazdasághoz. Az egyéb fejlesztési tervek között szerepel a Budai Vár turizmusának rendbetétele, a repülőtér és a belváros összeköttetésének megteremtése, állami segítséggel 6-8 ezer fős kongresszusi központ megépítése és az új Budapest brand létrehozása.
Mint ismeretes, a közlemúltban a BTH Budapesti Turisztika Kht. irányítását Molnár József, volt I. kerületi alpolgármester, a Fővárosi Önkormányzat Gazdasági bizottságának tagja vette át Fekete Lászlótól.
[enews_gallery id='397005']