sztráda Az M4 autópálya építése Abony és Fegyvernek között, 29 kilométeren közel 111 milliárd forintba kerül, ami hozzávetőlegesen 3,8 milliárd forintos kilométerenkénti költséget jelent – hívta fel a figyelmet Jávor Benedek. A PM társelnöke szerint sem hegyek elhordására, sem alagutak fúrására nem lesz szükség. Ennek ellenére kiemelkedően magasak a költségek: az M7-es autópálya Zamárdi és Balatonszárszó közötti része – ahol a köröshegyi völgyhíd is áll – kilométerenként 2,88 milliárd forintért épült, és ezt a Fidesz annak idején botrányként emlegette.
Németh Lászlóné közölte, hogy a NIF Zrt. szabályos, nyílt közbeszerzési eljárás lefolytatását követően kötött szerződést a legalacsonyabb ajánlatot adó ajánlattevővel. Közölte: „a műszaki indokok mellett árnövelő hatású, hogy a 2007-2013 uniós költségvetési ciklus forrásai 2015 végéig hívhatóak le.” A forrásvesztés elkerüléséhez 2015 végéig minél nagyobb készültségi fokot kell elérnie a kivitelezőknek úgy, hogy a belvíz és árvízveszély miatt nagyobb kockázattal kell számolniuk – tette hozzá a nemzeti fejlesztési miniszter, aki szerint nem indokolt vizsgálat indítása az ügyben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.