„Nagy elismerés, hogy a pénzügyi technológiai startupokat és innovátorokat támogató SWIFT Innotribe verseny zsűrije 47 országból 280 jelentkező közül beválasztotta cégünket a világ 15 és Európa 5 leginnovatívabb fiatal vállalkozása közé” – nyilatkozta lapunknak Kovach Anton, a ShiwaForce.com Zrt. vezérigazgatója. A magyar vállalkozás saját fejlődésében fordulópontnak és hajtóerőnek értékeli a londoni döntést.
A ShiwaForce startup divíziója, a Karma Platform immár második éve halad előre hódító útján. Az itt dolgozó szakemberek vállalati Excel táblázatokból varázsolnak könnyen kezelhető, bármikor továbbfejleszthető, a piaci igények szerint gyorsan átalakítható ügyviteli rendszereket. Az innováció első nemzetközi elismerése volt, hogy tavaly egyetlen külföldi résztvevőként bemutathatták a Bloomberg Tradebook GROW londoni befektetői fórumán, és megalkotói részt vehettek annak szakmai programján. Lapunk értesülése szerint hamarosan újabb fontos állomáshoz érkezik a cég: 1 millió eurós befektetéssel felhő alapú szolgáltatássá fejlesztik a projektet és így megszerezhetik azt a felhasználói tábort, amire a globális piaci szerepvállaláshoz szükség van.
„Rendkívül büszke vagyok a csapatunkra, hiszen immár nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi szakértők is elismerik munkánkat és innovációnkat, a Karma Platformot” – hangsúlyozta Kovach Anton. Jelenleg több mint ötvenen dolgoznak a cégnél. A ShiwaForce négy éve lapos szervezetben működik, ami azt jelenti, hogy nincs középvezetői réteg, hagyományos vállalati hierarchia náluk. A cégvezető szerint ennek az alkalmazkodást segítő agilis struktúrának köszönhetik a Karma Platformot, azt, hogy nettó árbevételük 2013-ban elérte a 440 millió forintot és az idei év első öt hónapját is lényegesen jobban zárták a vártnál. „Most állunk rá egy exponenciális növekedési pályára” – tette hozzá a vezérigazgató. A Karma Platform azért is fordulópontot jelentett számukra, mert annak bizonyítéka lett, hogy mennyi új alkotó energia tud felszabadulni egy cégnél korszerű és rugalmas vezetéssel és alkalmazkodással. Ez a pezsgés a hagyományos tartalomszolgáltató üzletágakra is átterjedt, amelyeknél évek óta olyan nagy cégek a partnereik, mint az OTP Bank vagy a Magyar Telekom. Azt tapasztalják, hogy a különböző elismerések hatására itthon is egyre több megrendelést kapnak.
A legnagyobb kihívás persze az, hogy globális vállalattá váljanak. Most ezen dolgoznak teljes erővel, a Karma segítségével. Az első platformos ügyfelük svájci volt. Ezt követték az angolok, főleg az energiaszektorból, s hamarosan Dániában is lesznek felhasználóik. Közben pedig folyamatosan érkeznek megkeresések a világ minden tájáról. Ma az üzleti világban mind többen felismerik, hogy az alkalmazkodáson és annak sebességén múlik minden.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.