BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A hazait népszerűsíti a SPAR

A jó minőségű magyar termékek védelme, a hazai termelők támogatásának jelentősége különösen megnőtt a koronavírus-járvány miatt. A SPAR Magyarország régóta elkötelezett a hazai áruk és termelőik iránt, csatlakozott a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány őszi időszakához is – közölte az áruházlánc. Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője a Magyar Termék Nonprofit Kft. kezdeményezése kapcsán kifejtette: a pandémia új helyzetet teremtett a hazai élelmiszeripari piacon, a kiskereskedelemben. A járvány számtalan vállalatot, sokak munkáját és megélhetését sodorta veszélybe.

A közösségi összefogás és a hazai termékek támogatása azonban hozzásegíti az iparág szereplőit, hogy sikeresen hagyják maguk mögött ezt a kihívásokkal teli időszakot.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. azért indított kampányt, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos most egymás segítése, a hazai termékek vásárlása – hangsúlyozta Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető társaság ügyvezetője. A mozgalom sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint az eddig csatlakozó több ezer magánszemély és csaknem száz, hazai terméket gyártó vállalat.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.