Nagy Sándor vezetésével új digitális, online szakmai szövetség létrehozását tűzte ki célul több nagy forgalmat lebonyolító, az online kereskedelemben érdekelt cég. Az alapítók célja egy diverz összetételű, széles spektrumú, valós piaci súly szerint szerveződő érdekképviselet felépítése, amely ezáltal képes a kereskedelem átalakulásának, fejlődésének hatékony támogatására, valamint a szabályozó testületek munkájának naprakész segítésére – hívta fel a Világgazdaság figyelmét Nagy Sándor, akinek a neve az elmúlt két évtizedben a GRobyval forrt össze. Nagy Sándor egyúttal jelezte, hogy az új szövetség várhatóan 2021 elején kezdi meg működését. Mint kiderült, a formálódó szervezet ügye mellé már olyan jelentős piaci szereplőket is sikerült megnyerni, mint az Adevinta, az Euronics, az Alza.hu, a ShopRenter, a GLS és a GKI Digital.
Pikáns helyzetet teremt azonban, hogy Nagy Sándor az elmúlt három évben egy már létező szakmai szervezet, az Ecommerce Hungary elnöki posztját töltötte be. A fejleményekre reagálva a magyar online kereskedelmi piac csaknem kétszáz hazai szereplőjét tagjai között tudó Ecommerce Hungary arról számolt be, hogy november 27-én elhalasztották az eredetileg tegnapra tervezett tisztújító taggyűlést. Az elnökség sajnálkozását fejezte ki, hogy csak a sajtóból szerezhetett tudomást Nagy Sándor terveiről. Egyúttal jelezték: egyeztetést kezdeményeznek a felekkel és a piaci szereplőkkel a jövőbeli hatékony működés fenntartásáról. A kezdeményezést támogatta: Matócza Szabina alelnök, Csányi Zoltán alelnök, Várkonyi Balázs (eMAG-Extreme Digital), Szigetvári József (Szallas.hu), Őri Gergely (JátékNet), Zabari István (Lumenet), Ormós Zoltán (OrmosNet) és Kis Bernadett (Enet).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.