BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A legjobb kiszolgálást nyújtó hazai vállalatokat díjazták

Nagy volt a fejlődés az elektronikus ügyfélkiszolgálásban, de a személyes ügyintézésben még mindig sikeresebben teljesítenek a cégek. Díjazták a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtó vállalatokat.

Idén is megmérettettek a hazai vállalkozások ügyfélkiszolgálás terén a már 16. alkalommal megrendezett „Kiváló Kiszolgálás” program keretében. Tavaly a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtó vállalatok négy kategóriában kaptak díjat.

Customer relationship icons, illustration díj
Díjazták a legjobb kiszolgálást / Fotó: Science Photo Library via AFP

Az elmúlt két évhez hasonlóan a felmérés nemcsak a hagyományos csatornákon zajló ügyfél-kommunikációt vizsgálta, hanem az új generációs közösségi médián folytatott interakciókat is értékelte. A kimagasló eredményeket elérő vállalatok között idén egy különdíjat is kiosztottak.

A „Kiváló Kiszolgálás” program keretében idén is négy területen vizsgálták a vállalatok ügyfélkiszolgálását a ClientFirst próbavásárlói. A személyes, elektronikus és telefonos ügyfélkapcsolatok mellett a cégek közösségimédia-platformjain és chatcsatornáin folytatott ügyfél-kommunikáció is értékelésre került. Azok a vállalatok, amelyek az adott kategóriában legalább 80 százalékos eredményt értek el, „Minősített Kiszolgálás” oklevelet kaptak elismerésül.

A jövőben megnő a mesterséges intelligencia szerepe az ügyfélszolgálatok fejlesztésében

Bár jól látható a személyes ügyfélszolgálatok fontossága, a nemzetközi trendek azt mutatják, hogy a jövőben elengedhetetlenné válik a mesterséges intelligencia (MI) integrálása a digitális ügyfélszolgálati csatornákba. A mai digitális világban az ügyfélélmény és elégedettség kulcsfontosságú, és azokat a vállalatokat, akik versenyelőnyt szeretnének elérni, egyre inkább vonzzák a mesterségesintelligencia-alapú megoldások. Az MI-rendszerek lehetőséget adnak arra, hogy a cégek gyorsan és hatékonyan válaszoljanak ügyfeleik kérdéseire, miközben folyamatosan javítják a szolgáltatás minőségét.

Ők nyerték az év kiválóságai díjakat

A ClientFirst által végzett országos felmérés egyúttal alapját képezte a „Kiváló Kiszolgálás” program 2025-ös díjának is. A nagyvállalatok közül a személyes ügyfélkiszolgálásban

  • a Provident Pénzügyi Zrt.
  • és a Fundamenta-Lakáskassza Zrt.

bizonyult a legjobbnak. A telefonos ügyfélkiszolgálásban idén két győztest is hirdettek: a Philip Morris Magyarország Kft.-t és a Cofidis Magyarországi Fióktelepét. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategória első helyezettje szintén a Philip Morris Magyarország Kft. lett. Kiemelkedő teljesítményéért különdíjat kapott a SuperShop Kft., míg az új generációs digitális csatornák kategóriában a Magyar Telekom Nyrt. végzett az élen.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.