Idén is megmérettettek a hazai vállalkozások ügyfélkiszolgálás terén a már 16. alkalommal megrendezett „Kiváló Kiszolgálás” program keretében. Tavaly a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtó vállalatok négy kategóriában kaptak díjat.
Az elmúlt két évhez hasonlóan a felmérés nemcsak a hagyományos csatornákon zajló ügyfél-kommunikációt vizsgálta, hanem az új generációs közösségi médián folytatott interakciókat is értékelte. A kimagasló eredményeket elérő vállalatok között idén egy különdíjat is kiosztottak.
A „Kiváló Kiszolgálás” program keretében idén is négy területen vizsgálták a vállalatok ügyfélkiszolgálását a ClientFirst próbavásárlói. A személyes, elektronikus és telefonos ügyfélkapcsolatok mellett a cégek közösségimédia-platformjain és chatcsatornáin folytatott ügyfél-kommunikáció is értékelésre került. Azok a vállalatok, amelyek az adott kategóriában legalább 80 százalékos eredményt értek el, „Minősített Kiszolgálás” oklevelet kaptak elismerésül.
Bár jól látható a személyes ügyfélszolgálatok fontossága, a nemzetközi trendek azt mutatják, hogy a jövőben elengedhetetlenné válik a mesterséges intelligencia (MI) integrálása a digitális ügyfélszolgálati csatornákba. A mai digitális világban az ügyfélélmény és elégedettség kulcsfontosságú, és azokat a vállalatokat, akik versenyelőnyt szeretnének elérni, egyre inkább vonzzák a mesterségesintelligencia-alapú megoldások. Az MI-rendszerek lehetőséget adnak arra, hogy a cégek gyorsan és hatékonyan válaszoljanak ügyfeleik kérdéseire, miközben folyamatosan javítják a szolgáltatás minőségét.
A ClientFirst által végzett országos felmérés egyúttal alapját képezte a „Kiváló Kiszolgálás” program 2025-ös díjának is. A nagyvállalatok közül a személyes ügyfélkiszolgálásban
bizonyult a legjobbnak. A telefonos ügyfélkiszolgálásban idén két győztest is hirdettek: a Philip Morris Magyarország Kft.-t és a Cofidis Magyarországi Fióktelepét. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategória első helyezettje szintén a Philip Morris Magyarország Kft. lett. Kiemelkedő teljesítményéért különdíjat kapott a SuperShop Kft., míg az új generációs digitális csatornák kategóriában a Magyar Telekom Nyrt. végzett az élen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.