Világgazdaság

George Clooney harmadszor is elvállalta... Fotó!

Az Oscar-díjas Nespresso-rajongó George Clooney harmadszor is elvállalta a márka nagykövetének szerepét a Milánóban készült új klipben.

A reklámfilm rendezője Guy Ritchie.

„Nagyon örülünk annak, hogy immár harmadik éve együtt dolgozhatunk George Clooney-val” – nyilatkozta a Nespresso nemzetközi marketingigazgatója, Olivier Quillet. „Az ő energikus személyisége mindig élményt nyújt a vásznon, és világszerte Clubunk tagjainak millióit kápráztatja el.”

A párizsi McCann WorldGroup által készített film 2008 utolsó negyedévében jelenik meg a kijelölt európai országokban.  

Magyarországon októberben indul a nyomtatott sajtó kampánya, Sam Jones neves fotográfus munkáinak felhasználásával.

Autók KK - HR szakoldalak KK - Képzés Guy Ritchie TV-csatornák BKV Mccann KK - Toborzás autóipar KK - Hírek röviden NespressoDeviza- és árupiac szlovák euró A KSH jelenti repülés Deviza- és árupiac KKV aloldal Egyesült Államok Pekingi olimpia biztosítás Az Apollo Tyres és Magyarország George Clooney Fidesz-ügyek