„Az ajánlási rendszer lényege, hogy akinek van élő szerződése a Genertelnél, és új ügyfelet ajánl – olyat, aki meg is köti biztosítását, és be is fizeti az első díjrészletet – ajánlásonként (mert akár többször is ajánlhat) 3 ezer forintos egyszeri díjjóváírásban részesül, ami a jelenlegi kötelező biztosítási éves átlagtarifák alapján több mint egy havi biztosítási díjnak felel meg.” – hangsúlyozta Sebestyén László, a Genertel direktbiztosító értékesítési igazgatója.
Hozzátette: Ebben a rendszerben jól járnak a meghívottak is, hiszen azok, akiknek még nincs Genertel biztosításuk, de egy Generteles ügyfél javaslatára kötnek szerződést, szintén egy egyszeri, 2 ezer forintos díjjóváírást kapnak.
"Bár az ajánlási rendszert a kampányra időzítve indítottuk el, ajánlani nem csak kötelező biztosítást, hanem biztosítónk összes termékét lehet, a jóváírás pedig ezekben az esetekben is megjelenik az ügyfélnél.” – tette hozzá Sebestyén László.
Az ajánlási rendszert csak akkor érdemes bevezetni, ha a biztosítónak bizalmat szavaznak az ügyfelek a piacon. A kampány eddigi tapasztalatai szerint, amennyiben a Genertel által ajánlott tarifa bekerül a TOP 3 közé, akkor az autósok nemcsak az első, vagy a második, de a harmadik helyen is választják a biztosítót. Ez sorrend az ügyfelek bizalmának egyik legfontosabb mércéje.