Kelet-Közép-Európa legnagyobb divatportálja, a magyar piacon kívül Romániában és Bulgáriában is jelen lévő Fashion Days idén 50 százalékos forgalomnövekedésre számít azok után, hogy tavaly 17 százalékkal 50,15 millió euróra, azaz 15,34 milliárd forintra ugrott az árbevétele. A ruházati webáruház bővüléséhez a társaság szerint elsősorban a nagyobb központi raktárépület megnyitása járult hozzá, amely gyorsabb megrendelésfeldolgozást tett lehetővé, ezenkívül a 12 ezer forint feletti ingyenes kiszállítás bevezetése, illetve a webshop és az applikáció fejlesztése is közrejátszhatott az előrelépésben.
Bár tavaly 10 százalékkal nőtt a férfi vásárlók aránya, még mindig a nők teszik ki a
4 milliós vevőkör 65 százalékát. A nőket vonzzák leginkább az akciók is, a januári nagy leárazáskor a vásárlók 72 százaléka volt nő, és az összes rendelés 40 százaléka érkezett mobilapplikáción keresztül, ez az arány várhatóan tovább fog növekedni a júniusi árleszállítás idején. A 350 különféle márkát forgalmazó webshop folyamatosan bővíti a termék- és márkaportfólióját, a hagyományokkal szakítva pedig a nyári szezon vége helyett az elején rendez nagy, akár 80 százalékos leárazást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.