Mintegy négymilliárd dollár értékű árut értékesített a szeptember végével zárult harmadik negyedévben a Macy’s, ami 20 százalékot is meghaladó zuhanás a 2019 azonos időszakában elért eredményhez képest. Az amerikai kiskereskedelmi lánc tegnap tájékoztatta negyedéves mérlegéről a befektetőit, és ebben 27 százalékos visszaesésről számolt be az internetes eladások terén, miközben az április és június közötti periódusban az online üzletága még 53 százalékkal tudott bővülni. A társaság számára most érkezik az egyik legfontosabb szakasz az évben, hiszen a kiskereskedelmi költések a karácsonyi ünnepkör közeledtével megugranak. Idén azonban Amerikában is sokan távol maradhatnak az üzletektől, ezért a Macy’s internetes akciókkal is készül. A kiskereskedelmi lánc eredményeit árnyalja, hogy amerikai riválisai rendre robusztus eladási számokkal rukkoltak elő a július–szeptemberi három hónap után. Ennek ellenére Jeff Gennette, a vállalat vezérigazgatója optimistán nyilatkozott, mivel szerinte kedvezően alakul az oltóanyagok fejlesztése, a visszarendeződéssel pedig a forgalmuk stabilizálódására számít. A cég befektetőinek csalódottságát az is híven tükrözi, hogy a tengerentúli kereskedés elején 8,3 dollárig zuhant a vállalat papírjainak ára, ami mintegy 8 százalékos esésnek számít. Ez nyár eleje óta a legnagyobb napon belüli gyengülés a Macy’s-papírok számára, amelyek az idén már 47 százalékkal lettek olcsóbbá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.