Az emissziós normák betartása fontosabb az eladásoknál az Opelnél
Michael Lohscheller, az Opel vezérigazgatója a Handelsblatt lapnak adott interjúban „elengedhetetlen követelménynek” nevezte az uniós szén-dioxid-kibocsátási normák elérését, sőt, az autóeladási célok teljesítésénél is fontosabb feladatként jelölve meg.
Az Opel 2017 nyarán került a francia PSA konszernhez. A márkát a piaci átlagnál súlyosabban érintette a koronavírus-válság,
forgalma az idén több mint a felére csökkent, bár jórészt azért is, mert számos magas szén-dioxid-kibocsátású modellt töröltek a kínálatból.
A PSA technológiájával azonban egyre több elektromos modell jelenik meg az Opel kínálatában is.

Lohscheller a nem eléggé nyereséges modellek feladásával indokolta a lapnak adott interjúban az értékesítési volumen visszaesését.
Kevesebb autót értékesítünk ugyan, de vevőink most többet fizetnek megvásárolt Opeljeikért. Az értékesítési átlagár megemelkedett
- mondta.
A vezérigazgató megerősítette a lapnak az Opel létszámcsökkentési tervét, mely szerint a jövő év végéig 2 100 alkalmazottjától válik meg a vállalat önkéntes felmondáson alapuló program keretében.
Megjegyezte azonban, hogy amennyiben önkéntes alapon nem sikerül a leépítési tervet teljesíteni, akkor a 2025-i felmondási védelem alá helyezett dolgozókról kötött megállapodás „felülvizsgálatára és újratárgyalására kényszerülhetnek”.


