A sportmarketingcég -- Zug kanton csődbíróságának döntése alapján -- a hónap végéig még biztosan folytathatja a 2002-es koreai--japán közös rendezésű labdarúgó-világbajnokságot illetően a FIFA reklám- és marketingtevékenységét. A bírák ugyanis elfogadták az ISMM-ISL csoport bírósághoz benyújtott fellebbezési kérelmét, amelyben a cég vezetői ismételten a csődeljárás elhalasztását kérték.
A csoport egyik üzleti partnere, a Canal Plus-tulajdonos Vivendi-csoport arra vállalkozott, hogy anyagilag támogatja az ISMM-et. A bíróság döntése alapján a Vivendinek május 17-ig kell bizonyítania, hogy megvannak a szükséges pénzügyi forrásai.
A bírósági döntés következtében a FIFA is megkezdte a tárgyalásokat a Vivendi-csoporttal. A szövetség azt szeretné elérni, hogy a Vivendi-befektetéssel az ISMM teljes mértékben tudja folytatni a FIFA-nak a 2002-es labdarúgó-világbajnoksággal kapcsolatos reklám- és marketingtevékenységét, valamint a szövetség Európán kívüli televíziós jogdíjainak értékesítésével kapcsolatos teendőit. (Az ISMM a soron következő második -- az egyelőre még végleges helyszín nélküli --, 2006-os világbajnokságot illetően is birtokolja a FIFA reklám- és tévés jogait.)
Sepp Blatter FIFA-elnök a két érintett országban, Japánban és Dél-Koreában tett múlt heti látogatásán még azzal nyugtatta meg a vb szervezőbizottságainak vezetőit: amennyiben az ISMM, illetve annak leányvállalata, az ISL csődbe megy, FIFA Marketing AG néven a szövetség saját marketingcéget hoz létre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.