Márciusban, az Örs vezér téri Árkád üzletközpontban nyitja meg következő boltját a Deichmann, majd ezt követően évente 3-4 üzlet nyitását tervezi. Peter Fraunhoffer szerint a cipőimport tavalyi, jelentős mértékű felszabadítása miatt döntöttek a mostani terjeszkedésről. A verseny nem olyan éles, mint Ausztriában, s bár a vásárlóerő nagysága sem éri el a nyugati szintet, a cég vezetői bíznak az itteni cipőkereskedelem bővülésében. A terjeszkedés mellett szólt, hogy a társaság az utóbbi időben egyre több magyar beszállítóval állt kapcsolatban. Fraunhoffer szerint a magyar gyártmányú cipő aránya 10 százalék körüli a csoport kínálatában, amit egyébként közel ötven országból - több mint felét Olaszországból - válogatnak össze.
A cég minőségi lábbelit kínál kedvező áron - mondja Fraunhoffer -, s nagy hangsúlyt helyez a családok egészének kiszolgálására. Kezdetben 10, majd 15 százalékot szeretne megszerezni a magyar cipőpiacból. A német lánc fő itteni versenytársa a Humanic, amelynek kínálatában nagyjából hasonló, a közepes árkategóriájú cipők szerepelnek - míg Németországban a Deichmann az olcsó cipőboltok közé tartozik. "Csak a Deichmann-nál nagyobb a választék" - mondja Fraunhoffer. A cég üzletei 500-600 négyzetméteresek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.