A piac növekedési ütemének tavalyi lassulása ellenére 2001-ben árbevételét és profitját egyaránt növelni tudta az RTL Klub televízió: a csatorna nettó forgalma mintegy 600 millió forinttal, 18,3 milliárdra, míg adózás előtti eredménye ennél nagyobb arányban, 370 millióval, 1,3 milliárd forintra emelkedett. Az árbevétel döntő - de pontosan meg nem határozott - részét a hirdetési bevételek jelentették.

Prjevara Katalin pénzügyi vezérigazgató-helyettes a Világgazdaságnak elmondta, hogy a tavalyi eredményekben a megfontolt költséggazdálkodásnak is szerepe van. Ám annak ellenére, hogy ráfordításaikat az inflációnál kisebb arányban növelték, az RTL Klub nézettsége változatlan maradt, illetve az év második felében javult. Az RTL Klub 2002-re szolid forgalomnövekedésre számít. (AJ)

Munkatársunktól