A vásárlók a késedelmes szállítást és a magyar nyelvű használati utasítások hiányát kifogásolták a budaörsi Electro World működése kapcsán - tudtuk meg Bobál Páltól. A Pest Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség igazgatója egyébként rutinvizsgálatként jellemezte munkatársainak tegnapi látogatását az áruházban. A február 20-i nyitás óta a felügyelőség alig több mint tucatnyi panaszos levelet kapott, s ez nem jelentős menynyiség, ha a vásárlók számát tekintjük - fűzte hozzá. Az ötórás ellenőrzés során csak néhány esetben találtak olyan terméket, amelyhez nem vagy nem kielégítő volt a magyar nyelvű tájékoztató.

Sebestyén Péter, az Electro World ügyvezető igazgatója elmondta, hogy több tanácsot is kaptak a fogyasztóvédelem munkatársaitól, s elismerte, nem vették észre, hogy a cég egy-két beszállítója elfelejtette mellékelni az árucikkekhez a megnevezést, típust, a gyártó és az importőr nevét tartalmazó cédulát. A késedelmes házhoz szállítással kapcsolatban arról tájékoztatta lapunkat, hogy napi 150 címre szállnak ki, de még így is csak két hétre tudják vállalni a házhoz szállítást, mert a beszállítók egy része nem tud elegendő árut biztosítani a raktárból. Amennyiben az előzetesen rögzített időponttól eltérnek, a vásárlót értesítik. Hozzáfűzte még, hogy a nyitás óta több mint 140 ezer cikket értékesített az áruház, s tegnap zárásig 109 ezer számlát adtak ki a pénztárak. (DK)