A WPP-é lehet a Cordiant
Elképzelhető, hogy csak a WPP Group mentheti meg a teljes összeomlástól a Cordiant reklámügynökséget. Angol lapinformációk szerint a Sir Martin Sorrell vezette, a világ harmadik legnagyobb ügynökségeként nyilvántartott angol WPP vásárolja meg a Cordiant céget. Az Observer médiafigyelő úgy tudja, a WPP ajánlatának értéke több mint 100 millió font, s már a héten bejelenthetik a tranzakciót. A Cordiant vezetősége egyelőre nem kívánta kommentálni az értesüléseket. A WPP szóvivője annyit mondott: megfelelő gondossággal végső formába öntjük javaslatunkat a Cordiantnak.
A Cordiant Communications Group a tavalyi év egyik nagy vesztese volt: a társaság forgalma 9,6 százalékkal, 0,79 milliárd dollárra csökkent 2001-hez képest. Egyes információk szerint a Cordiant iránt érdeklődik a tavalyi évet 24 százalékos forgalomnövekedéssel záró francia Publicis Group is. A Sunday Telegraph viszont úgy tudja: a francia ügynökség viszszavonta korábbi ajánlatát.


