Elképzelhető, hogy csak a WPP Group mentheti meg a teljes összeomlástól a Cordiant reklámügynökséget. Angol lapinformációk szerint a Sir Martin Sorrell vezette, a világ harmadik legnagyobb ügynökségeként nyilvántartott angol WPP vásárolja meg a Cordiant céget. Az Observer médiafigyelő úgy tudja, a WPP ajánlatának értéke több mint 100 millió font, s már a héten bejelenthetik a tranzakciót. A Cordiant vezetősége egyelőre nem kívánta kommentálni az értesüléseket. A WPP szóvivője annyit mondott: megfelelő gondossággal végső formába öntjük javaslatunkat a Cordiantnak.
A Cordiant Communications Group a tavalyi év egyik nagy vesztese volt: a társaság forgalma 9,6 százalékkal, 0,79 milliárd dollárra csökkent 2001-hez képest. Egyes információk szerint a Cordiant iránt érdeklődik a tavalyi évet 24 százalékos forgalomnövekedéssel záró francia Publicis Group is. A Sunday Telegraph viszont úgy tudja: a francia ügynökség viszszavonta korábbi ajánlatát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.