BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hír-Adó

Hatékonyabb védelmet kérnek a médiaguruk

A világ két legnagyobb médiatársasága, az AOL Time Warner és a Viacom vezetője, Dick Parsons és Mel Karmazin hétfőn arra figyelmeztetett, hogy a digitális tartalmak védelmének alacsony biztonsági színvonala nemcsak a médiaüzletre, hanem a szoftveriparra is káros hatással lehet. Mel Karmazin, a Viacom vezérigazgatója szerint a kormányoknak is közbe kellene járni a hatékonyabb biztonsági rendszer kiépítésében. (VG)



Új brandtől vár felemelkedést a Sony

Új márkanévvel készülő termék piacra dobásával készül a

Sony. A világ legnagyobb háztartási elektronikai cikkeket gyártó vállalata a Qualia márkanévvel szeretné csillogóbbá tenni a Sony arculatát. A cég tájékoztatása szerint eddig 17 készülék fejlesztése van előrehaladott állapotban. Először Tokióban nyitnak majd meg új üzleteket. A japán cégnek már csak azért is szükséges javítani megkopott imázsán, mert az áprilisban nyilvánosságra hozott pénzügyi jelentésük szerint az első negyedéves veszteségükre nyolc éve nem volt példa, és a folyó üzleti év is alacsony eredménnyel végződhet. (VG)



A kábelpiacra lép a Microsoft

A kábeltelevíziós vállalkozások piacára lép a világ első számú szoftvercége. Az Europemedia.net internetes szaklap tudósítása szerint a Microsoft egy olyan új szoftvercsomagot (Microsoft TV Foundation) fejlesztett ki, amely a kábelszolgáltatókhoz kapcsolódva megkönnyíti a fogyasztók hozzáférését különböző szolgáltatásokhoz: többek között videóelérhetőségekhez, illetve az interaktív reklámozáshoz. A programot beépítik a kábelszolgáltató központi szerverébe és a szolgáltatóhoz kapcsolódókhoz is. A program kidolgozói jelentős mérföldkőnek nevezték a Microsoft új szoftverét. Bill Gates cége egyébként már korábban is próbálkozott hasonló termékkel. Akkor azonban a hatalmas költségek miatt az AT&T Broadband távközlési vállalat kihátrált az üzletből. A mostani fejlesztéssel a Microsoft célja, hogy hosszú távon kialakítsa a szektor it-standardjait. (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.