A világ második legnagyobb reklámügynökségeként számon tartott angol WPP is érdeklődik a Grey Global iránt. Sir Martin Sorrell, a WPP vezérigazgatója a hét végén jelezte: fontolgatják az amerikai társaság megvételét. A 2003-ban 1,3 milliárd font forgalmú cég, amivel a hetedik legnagyobb ügynökség, a Grey megvásárlásával a forgalmát 18 százalékkal növelné.
A Grey ajánlattevői között van a Hellmann & Friedman kockázatitőke-társaság, korábban pedig úgy tűnt, a francia Publicis is vevő lehet a társaságra, azonban nemrég jelezte: nem tesz ajánlatot a Greyre. A kandidálók között lehet viszont a másik francia reklámügynökség, az Havas. A cég eladása szeptemberben esedékes.
Az angol reklám- és marketingügynökség múlt pénteki tájékoztatóján jelezte azt is: 14,8 százalékkal emelkedett adózás előtti profitja az év első felében az előző esztendő hasonló időszakához képest, és további emelkedést várnak 2005-ben és 2006-ban is. A mostani növekedésben fontos szerepet játszott a portugáliai labdarúgó Európa-bajnokság, az athéni olimpia és az év végére eső amerikai elnökválasztás is. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.