Visszatér a Skála-kópé?
Néhány hete megjelent az Árkád Bevásárlóközpont mögött levő volt Prizma Áruházon a Skála-logó, ami sajátos jelenség a magyar kiskereskedelemben, hiszen a Skála Divatház 2004-ben kivonult a piacról - írja a Napi Gazdaság. Ugyanakkor nem meglepő a márka újbóli feltűnése, ugyanis az ingatlan távol-keleti felvásárlója a névhasználati joghoz is hozzájutott a Skála-csoport tulajdonosától, a Capital Rt.-től. Így a kínai befektető a vidéken bérbe vett és megvásárolt egykori skálás, illetve a fővárosi centrumos ingatlanokra is felrakta a logót. A név tehát gyakorlatilag tovább élhet a vásárlók körében, újraélesztése nem zavarja a Capitalt. A névhasználati jog nagyjából egy év múlva lejár, ám az egyelőre kérdéses, mi lesz utána. A további használati jogról tárgyalások folynak, amelyek kimenetelében nyilvánvalóan szerepet játszik az, hogy a Skála név ismételt megjelenése hozzájárul-e a kínai kézbe került üzletek forgalmának erősödéséhez. (Napi.hu)


