BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Visszatér a Skála-kópé?

Néhány hete megjelent az Árkád Bevásárlóközpont mögött levő volt Prizma Áruházon a Skála-logó, ami sajátos jelenség a magyar kiskereskedelemben, hiszen a Skála Divatház 2004-ben kivonult a piacról - írja a Napi Gazdaság. Ugyanakkor nem meglepő a márka újbóli feltűnése, ugyanis az ingatlan távol-keleti felvásárlója a névhasználati joghoz is hozzájutott a Skála-csoport tulajdonosától, a Capital Rt.-től. Így a kínai befektető a vidéken bérbe vett és megvásárolt egykori skálás, illetve a fővárosi centrumos ingatlanokra is felrakta a logót. A név tehát gyakorlatilag tovább élhet a vásárlók körében, újraélesztése nem zavarja a Capitalt. A névhasználati jog nagyjából egy év múlva lejár, ám az egyelőre kérdéses, mi lesz utána. A további használati jogról tárgyalások folynak, amelyek kimenetelében nyilvánvalóan szerepet játszik az, hogy a Skála név ismételt megjelenése hozzájárul-e a kínai kézbe került üzletek forgalmának erősödéséhez. (Napi.hu)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.