Megújul a Pesti Est
Jelentős fejlesztésekbe kezd az ingyenes programajánlók piacának egyik legnagyobb szereplője, a Pesti Est. Közben azonban a riválisok, a Flyerz és az Exit sem tétlenkedik. Azzal, hogy nemrég sikerült kiharcolniuk a multiplexekbe való bekerülést, várhatóan növekszik a verseny a több milliárd forintos forgalmú szegmensben.
Az Est Média a múlt héttől megújította, magazinosította legismertebb termékét, a Pesti Estet. A lap elsősorban a 18–24 éves korosztály legfontosabb elvárásainak figyelembevételével változott meg – jelezte Hanák Tamás, az Est Média stratégiai értékesítési igazgatója. Új lett a címlap, a tartalomjegyzékben markáns színkód különbözteti meg az egyes elemeket; és megjelent többek között a szubjektív filmajánló, valamint bővült a zenei rovat.
További részletek a Világgazdaság holnapi számában olvashatók.


