Jelentős fejlesztésekbe kezd az ingyenes programajánlók piacának egyik legnagyobb szereplője, a Pesti Est. Közben azonban a riválisok, a Flyerz és az Exit sem tétlenkedik. Azzal, hogy nemrég sikerült kiharcolniuk a multiplexekbe való bekerülést, várhatóan növekszik a verseny a több milliárd forintos forgalmú szegmensben.
Az Est Média a múlt héttől megújította, magazinosította legismertebb termékét, a Pesti Estet. A lap elsősorban a 18–24 éves korosztály legfontosabb elvárásainak figyelembevételével változott meg – jelezte Hanák Tamás, az Est Média stratégiai értékesítési igazgatója. Új lett a címlap, a tartalomjegyzékben markáns színkód különbözteti meg az egyes elemeket; és megjelent többek között a szubjektív filmajánló, valamint bővült a zenei rovat.
További részletek a Világgazdaság holnapi számában olvashatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.