BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megújul a Pesti Est

Jelentős fejlesztésekbe kezd az ingyenes programajánlók piacának egyik legnagyobb szereplője, a Pesti Est. Közben azonban a riválisok, a Flyerz és az Exit sem tétlenkedik. Azzal, hogy nemrég sikerült kiharcolniuk a multiplexekbe való bekerülést, várhatóan növekszik a verseny a több milliárd forintos forgalmú szegmensben.
Az Est Média a múlt héttől megújította, magazinosította legismertebb termékét, a Pesti Estet. A lap elsősorban a 18–24 éves korosztály legfontosabb elvárásainak figyelembevételével változott meg – jelezte Hanák Tamás, az Est Média stratégiai értékesítési igazgatója. Új lett a címlap, a tartalomjegyzékben markáns színkód különbözteti meg az egyes elemeket; és megjelent többek között a szubjektív filmajánló, valamint bővült a zenei rovat.

További részletek a Világgazdaság holnapi számában olvashatók.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.