A legnagyobb kereskedelmi rádiók az első fél évben jelentősen növelték a bevételeiket. A TNS Media Intelligence által mért, listaáras reklámköltésekre vonatkozó adatok szerint a legnagyobb bevételt újra a Sláger, a Danubius és a Juventus érte el. A listaáras adatok mindazonáltal – többek között – sem a bartereket, sem a kedvezményeket nem veszik figyelembe, a tényleges bevétel így lényegesen kisebb.
A fél év országos átlagában – a legfiatalabbakat leszámítva – minden korosztályban vezető Sláger Rádió például az első hat hónapban az egy évvel korábbit 10 százalékkal meghaladó, 2,34 milliárd forintos nettó bevételről számolt be (az ügynökségi jutalékkal és az év végi bónusszal együtt). Az adó a legjobb eredményeket ráadásul a kereskedelmi szempontból legfontosabb, reggeli műsoridőben éri el, ahol a Bumeráng évek óta verhetetlen. A legnagyobb rivális, a 18–49 éves korosztályban az utóbbi hónapokban javuló eredményeket elérő Danubius az abszolút számokat nem árulta el, csupán annyit, hogy hatszázalékos éves forgalomnövekedésre számít.
Nem panaszkodnak a kisebb rádiók sem. A Radio Café például az első fél évben évi 15 százalékos bevételnövekedést ért el; az idei előirányzat Rafael László kereskedelmi és marketingigazgató tájékoztatása szerint 250-300 millió forint. A 15–29 éves korosztályban a két nagyhoz hasonló elérési mutatókat produkáló Roxy Rádió első hat hónapi eredményei közül Tiszttartó Titusz ügyvezető igazgató az ORTT-vel való megállapodást emelte ki: a szakmai konzultáció eredményeként a rádió 100 millió forintot meghaladó műsorszolgáltatási díját sikerült a felére csökkenteni.
Az InfoRádió – amely 2005-öt körülbelül 580 millió forintos árbevétel mellett 20 millió forintos mérleg szerinti eredménnyel zárta – Módos Márton ügyvezető igazgató-főszerkesztő beszámolója szerint 2006 első fél évében is – arányosan – hasonló eredményt ért el. A 2003 októbere óta működő, az üzleti-pénzügyi döntéshozókra összpontosító és az idén a tervek szerint újabb, vidéki frekvenciákon is megszólaló Gazdasági Rádió 2006-os nettó árbevétel-előirányzata 300 millió forint, az első félévi megrendelés- és szerződésállomány Nagy Sándorné ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint megközelítette a teljes tavalyi év hasonló eredményeit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.