BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

T-Online: év végére háromszor több internetes tv-előfizető

A T-Online internetes televíziós szolgáltatásnak (T-Home TV, IPTV) szeptember elején már 3 ezer előfizetője volt, köszönhetően annak, hogy hetente most már több száz új megrendelést regisztrálnak - mondta Horváth János, a T-Online Magyarország vezérigazgató-helyettese kedden Budapesten sajtótájékoztatón.

Hozzátette: a nagyobb érdeklődés hátterében nemcsak a tartalombővítés áll, hanem az is, hogy míg induláskor csak T-Online ADSL-előfizetéssel (széles sávú internet) lehetett igénybe venni a szolgáltatást, addig ma már enélkül is bárki előfizetője lehet az IPTV-nek. Megemlítette, hogy az előzetes tervek szerint a mostani 3 ezernél jóval több ügyfélre számítottak, ám azt kérdésekre válaszolva sem közölte, hogy mennyire.

Horváth János kifejtette: a T-Online egyedüliként nyújt Magyarországon kereskedelmi IPTV szolgáltatást, jóllehet a tavaly novemberi indulásukkor egy másik cég is bejelentette, hogy piacra lép. Hozzátette: sajnálják, hogy egyedüliként vannak piacon, mert a verseny elősegítené az IPTV gyorsabb elterjedését.

A T-Home TV jelenleg 33 városban, így a vezetékes telefonnal rendelkező háztartások mintegy felében érhető el. Kérdésekre válaszolva a vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a tervek szerint az év végére mintegy 10 ezer előfizetőjük lesz. Koltai Péter multimédia igazgató elmondta: Magyarországon a háztartások 70 százalékéban van fizetős kábel- vagy műholdas tv-szolgáltatás, ami nemzetközi összehasonlításban is nagyon magas.

Franciaországban például csak 10 százalék körüli a fizetős tv-szolgáltatás elterjedtsége a háztatásokra vetítve. Az igazgató kifejtette: az IPTV szolgáltatás ott fejlődik robbanásszerűen, ahol nincs elterjedve a fizetős tv-szolgáltatás.

Google News Világgazdaság
A legfrissebb hírekért kövess minket a Világgazdaság.hu Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.