Cégvilág

A Spar emeli a tétet - Lazac nyolcszázért!

Egy évvel az ausztriai piacra lépés után pénteken a magyarországi Spar, Interspar és Kaiser’s üzletekben is megjelenik a kereskedelemi lánc sajátmárkás termékcsaládja, a Spar Vital.

A Vital-család mind a 27 tagját osztrák orvosok és táplálkozási szakemberek együttműködésével fejlesztették ki. Ugyanakkor a cég már magyar gyártókkal is tárgyal a termékkör hazai bővítéséről. A SPAR Vital termékekben több van azokból a tápanyagokból, amelyekből a magyarok túl keveset fogyasztanak. Másfelől a termékek kevesebb zsírt, cukrot és sót tartalmaznak – vagyis olyan tápanyagokat, amelyek a hagyományos, megszokott magyar étkezésben túl nagy szerepet játszanak.

A táplálkozásra vonatkozó felmérések azt mutatják, hogy a magyar lakosság túl kevés telítetlen zsírsavat, túl kevés ballasztanyagot és kalciumot, valamint túl kevés B vitamint fogyaszt. Ellenben túlzott fogyasztás jellemző az állati eredetű zsírokból, sóból és cukorból.

Vital termékcsaládban kiemelt szerep jut az értékes fehérjéket, ballasztanyagokat, sok vitamint és ásványi anyagot tartalmazó hüvelyeseknek, egyéb zöldségeknek, gyümölcsöknek és halaknak. Az Ausztriában éppen egy éve bevezetett Vital-termékek közül rövid időn belül a mélyhűtött lazacfilé lett a legkapósabb.

Egy negyedkilós doboz 799 forintos áron kerül forgalomba Magyarországon.

Vital termékcsalád Spar lazac
Kapcsolódó cikkek