A Don Pepe egységeiben 2007-ben összesen 3,434 millió vendég fordult meg, és további 1,12 millió házhozszállítást teljesítettek. A Don Pepe étlap kínálata teljesen egységes, különbségek csak a napi ajánlatban lehetnek, ez felel meg leginkább a szakma követelményeinek.
A hálózat nagy hangsúlyt helyez arra, hogy a minőség ugyancsak egységesen magas legyen, hiszen bármely étteremhálózat sikerének ez az egyik alapvető kritériuma. A beszállítók túlnyomó része is minden egységnél ugyanaz. Természetesen bizonyos alapanyagok - mint például a friss zöldségek és gyümölcsök - beszállítása nem központosítható, ezeket az éttermek a helyi lehetőségek szerint, egyedileg szerzik be.
A Don Pepe alapanyagainak 70 százaléka Magyarországról származik, mindössze azokat importálják, amelyek belföldön nem termelhetők meg. Így például az olasz konyhához elengedhetetlen olívabogyó, szárított paradicsom, tenger gyümölcsei importból származnak.
Éves szinten például a Szarvasi Mozzarella Kft.-től 420 tonna mozzarella sajtot, a családi vállalkozásban üzemeltetett Mária Malom Kft.-től csaknem ezer tonna lisztet, az ugyancsak magyar Milko Kft.-től 180 tonna friss húst vásárol a cég. A Don Pepe a minőségbiztosítás mellett nagy súlyt helyez a termékfejlesztésre is: élenjár az élelmiszer- és vendéglátóipari innovációkban.