Cégvilág

Jól tűri a válságot az online Ecseri

A vásárlási kedven egyáltalán nem, legfeljebb az átlagos vásárlási érték csökkenésén mérhető le a gazdasági válság hatása az internetes kereskedelemben – nyilatkozta lapunknak Gerő Viktor, a Vatera.hu ügyvezető igazgatója.

A legnagyobb hazai online piactérnek tartott vállalkozás számára a november–december általában az erős hónapok közé tartozik. Az üzletmeneten a krízis egyelőre alig hagyott nyomott, a cég adatai szerint az októberben regisztrált 130 ezer napi egyedi látogatói szám, decemberre 160 ezerre, a napi oldalletöltés ötmillióról hétre, a regisztrált felhasználók köre pedig 620 ezerről 690 ezerre emelkedett.

Az ügyvezető reményei szerint az utóbbi mutató az év végére átlépi a 700 ezres küszöböt. A napi licitek számában is emelkedés mutatható ki, decemberben 24–27 ezer között mozgott, és ebből 9500 volt a tényleges vásárlás, néhány hónappal korábban az üzletkötések száma nagyjából ennek a fele volt. A válság hatása leginkább abban érződik, hogy az online piactéren megjelenők mostanában már nem vásárolnak akkora egyedi értékben, mint korábban, ugyanazért az összegért inkább többféle terméket vesznek – mondta Gerő Viktor.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

vatera.hu online prémium kategória válság forgalom
Kapcsolódó cikkek